Nico, een oude man

Ik stond voor de rechtbank in Amsterdam toen er een oude man op mij af kwam stormen. Met een tamelijk gedateerde videocamera in zijn hand. Ik wist wel wie mij zo woest op de hielen zat, ik ken mijn pappenheimers. Het was Nico. Een man die zichzelf ooit dakloos maakte omdat hij het maar niet kon laten mensen te beschadigen. Ondanks meerdere verloren rechtszaken. Nico noemde mij ongeremd een misdadiger en een viezerik. Wat er toen gebeurde zou mijn leven voorgoed veranderen. Nou ja, niet echt natuurlijk, maar ik dacht: misschien drukt u dan wel op de link. Je weet het immers niet.

Waarom Nico doet wat hij doet, leest u hier

20170331_095732.

9 thoughts on “Nico, een oude man

  1. Hahahahaha, dat is is die oude viezerik van een Nico van den Ham, ook wel mopperopa genaamd! Dikke loser!

  2. Hij heeft nog steeds een obsessie voor je Chris. Hij vind je blijkbaar toch wel liefšŸ˜‰

  3. @annestuiver – haha, onze oude mopperopa kan er vooral niet tegen dat iemand hem heeft weten te ontmaskeren als een leugenaar.

  4. Nico is een leugenaar. Hij schrijft zelf op zijn site dingen en gaat die later over liegen.

  5. @Cora: dat klopt inderdaad. Nico is niet in zijn eerste leugentje gestikt. Nu beweert hij weer dat ik heb gezegd dat hij een pyromaan is. Volstrekte flauwekul. Zo gaat het hele tijd bij die dorpsgekken, de hele wereld is corrupt en zelf hebben ze gelijk.

  6. Het is zo makkelijk iemand de grond in te trappen, maar des te moeilijker iemand eruit te halen. Zou zeggen bespiegeling is het eerlijkste wat je kan doen.

  7. @Zonnetje: ik vrees dat Nico weinig zelfinzicht heeft. Anders was hij niet in deze rare toestand terechtgekomen en zou hij anderen niet proberen te beschadigen.

  8. Beste Chris,

    Vandaag heb ik een aanvaring gehad met bovengenoemde mental case. Ik uitte kritiek en daar is onze Nico allergisch voor. Hij noemde jou een crimineel, dus ik zou als ik jou was alert zijn op sirenes en blauwe zwaailichten. Maar gelukkig zijn het O.M. en de complete rechterlijke macht ƩƩn grote criminele organisatie, aldus deze complottheorieƫn-bedenker en nepnieuwsverspreider.
    Het voordeel van internet is dat iedereen er zijn/haar verhaal kwijt kan. Het nadeel van internet is dat iedereen er zijn/haar verhaal kwijt kan. Hoe gestoord het ook is.

    Groet,
    Henny

Reageren mag

