Chris Klomp op YouTube

 

 

Mijn hemel, zeg. Weer zo’n idioot die zo nodig op YouTube moet. Wat heeft de wereld daar nou weer aan?

Tsja, dat weet ik ook niet. Tocb ben ik sinds kort ook actief op YouTube. Gewoon om te kijken of ik iets met dat medium kan. Wees gerust, ik blijf schrijven. Maar het kan nooit kwaad om eens wat nieuws te proberen. Wellicht voor een andere doelgroep. Je weet het nooit.

Hoe dan ook. Mijn eerste probeersels staan online. Kijk maar even. Of niet. Moet je zelf weten. Schroom ook niet om abonnee te worden. Kost je niets. Het is de bedoeling om in de toekomst ook wat juridische duiding te geven op film.

Wie weet zijn er mensen die dat kunnen waarderen. Je weet het niet.

Reageren mag

